Szeretettel köszöntelek a BOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kovács Bálint
BOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kovács Bálint
BOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kovács Bálint
BOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a BOR klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Kovács Bálint
BOR klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Az Egyesült Királyságban készített több felmérés szerint is egyre növekszik a bolthálózatok saját márkás borainak forgalma.
A Datamonitor piackutató vállalat felmérése szerint 2008-ban az összes áruházi borvásárlás 41 %-a volt saját márkás termék. Előzőleg 38,2 %-ot mértek, és úgy tűnik, hogy a tendencia továbbra is növekszik.
A Sainsbury’s üzletlánc képviselője közölte, hogy idénre a saját márkás boreladásuk arányaiban a duplájára nőtt. Igaz, ehhez kellett egy címke- és arculatváltás, illetve egy komolyabb reklámkampány.
„Szerencséjükre” borszempontból a gazdasági válság éppen jókor jött, az összes saját márkás terméknél érezhető a fellendülés, hiszen adott esetben 22 %-kal kerülnek kevesebbe, mint a hasonló kategóriájú, nem saját márkás termékek.
Az is fontos szempont, hogy egyre magasabb minőségű borokat sikerül saját címkésnek megszerezni, a Co-op, a Sainsbury’s és a Marks & Spencer több díjat nyert a 2009. évi Decanter World Wine Awards-on. Részleteket szeptember 1-én tudunk meg, a Decanter magazin díjkiosztó gálaestjén, a Londoni Operaházban. Aki éppen nem ér rá, pár napra rá elolvashatja a fontosabb történéseket itt, a network.hu borklubjában.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
A világ legkönnyebb borospalackja
A HÓNAP BORA LETT A BAZILIKA BIKAVÉR SUPERIOR 2004
Budafoki Bornegyed
ePincekönyv...